2/13/2006

I Could Never Live W/out You

Missing You Now

I could list a million things
That I love to like about you
But they could all come down to one reason,
"I could never live without you"

quoted from lyrics of "I love the way you love me"

如果要我寫十個喜歡妳的原因
我可能會寫不出來
因為當我第一眼見到妳時
我已經知道妳就是我要找的人

p.s.
如果有什麼事情想找人幫忙
或者有不開心的事想找人訴苦
我不想見到妳不快樂

好好照顧自己
早點睡吧~

0 Comments:

發佈留言

<< Home