1/04/2006

If you try, then you might get your happy endings....

Tomorrow Is Another Day

人生充滿著巧合
也好像冥冥之中有主宰

如果你不曾遇見她
可能你不會喜歡她
可能你不會和她一起
可能....有千萬種可能性

沒有人會知道明天會發生什麼事
所以, 珍惜今天, 把握今天

Happy Endings

其實我真的很戇居
說什麼放棄?! 根本沒努力過
一切都是因為我自卑

幸好, 朋友們都叫我不要放棄
如果沒有他們, 可能我真的會後悔

今晚聽得最多的一首歌 - Happy Endings
這首歌很romantic, 由第一次聽就很喜歡....

And I know no-one can ever know which way to head
Don't you remember that you once said that you liked happy endings, happy endings?
And no-one can ever know if it's gonna work
And if you try, you try, maybe might get your happy ending
Your ending no-one think that you deserve
Oh no-one can ever know which way to head
But don't you remember that you once said that you liked happy endings ?

我喜歡happy endings....
就因為我不想要bad endings, 怕失敗
根本沒有試過, 說什麼放棄?!
機會是是自己爭取的
我不會放棄!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home